سه‌شنبه، مهر ۰۷، ۱۳۸۸

Domain در موبايل

این برنامه با ارتباط با سرور خودش یک دومین معتبر در اینترنت به موبایل شما اختصاص میده. در حقیقت یک پرتال کوچیک رو موبایل شما ران میکنه.
خوب فرض کنید کسی در ایران یا هر جای دیگه با شما کار داره، فقط کافیه بره رو اینترنت و دومین شمارو که خودتون بهش دادید وارد کنه، مستقیم وصل میشه به موبایلتون. میتونه باهاتون چت کنه. از رو موبایل شما SMS بفرسته. با موبایلتون عکس بگیرید و همون لحظه میبینه. میتونه براتون آف بزاره و حتی میتونه یک وبلاگ برا خودش رو موبایل شما داشته باشه و یا بیاد و وبلاگ شمارو رو موبایل خودتون روزانه بخونه. حتی میتونه GPS موبایل شمارو فعال کنه و ببینه شما کجایید و چند کار دیگه. البته نوع دسترسی رو شما بر حسب یوزر مورد نظر تعیین میکنید. همچنین موبایل شما باید با GPRS یا Wireless به اینترنت متصل باشه. من از شش ماه پیش تا حالا از این برنامه استفاده میکنم و به هر کیم معرفی کردم کلی حال کرده.تمام این امکانات رایگانه جز اینترنت که البته مواقعی که خونه هستین و میخواین کسی بهتون وصل بشه توصیه میکنم با Wireless از موبایل به اینترنت وصل بشید.
کافیه وارد سایت http://www.mymobilesite.net بشید و یک آی دی به نام خودتون باز کنید و شماره موبایل خودتونو بدید. این سایت یک SMS به موبایل شما میفرسته و وقتی دستورالعمل اونرو انجام بدید یک دومین به نام شما رجیستر میشه. اما قبلش باید نوع موبایل خودتون رو وارد کنید و برنامه مورد نظر جهت نصب روی موبایل رو بگیرید. در ضمن فکر میکنم اسم ایران تو سایت نبود، اشکالی نداره کشور رو کانادا بزنید و شماره موبایل خودتونو بدید باز SMS میاد و دومین شما به نام name.mymobilesite.net فعال میشه. اینجوری همیشه دفتر کار شما با شماست و با همه ارتباط دارید.