دوشنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۸۹

بهترین تلویزیون های همراه جهان+ عکس

تجربه تماشای تصاویر برای اغلب ما با نشستن جلوی نمایشگرهای بزرگ انواع تلویزیون تعبیر می‌شود. در حقیقت ورود جعبه‌های جادو به زندگی روزمره افراد شکل تازه‌ای به روزمر‌گی‌های آنها داد؛ روندی که همچنان هم ادامه دارد تا جایی که تکنولوژی‌های جدید هم نتوانسته‌اند جای این محصول پر طرفدار را بگیرند.

درست به همین دلیل هم در سال‌های اخیر همراه با تمایل کاربران به استفاده از محصولات دیجیتال شخصی و قابل حمل، محصولات و تکنولوژی‌های جدیدی برای طرفداران پر و پا قرص تلویزیون معرفی شده است.

Mobile TVها در حقیقت محبوب‌ترین این تکنولوژی‌های تلویزیونی جدید هستند که توجه بسیاری از کاربران را به خودشان جلب کرده‌اند. اگرچه هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین تماشای تلویزیون در شرایط راحت در خانه باشد، با این حال، اما در زندگی مدرن امروزی کاربران زمان زیادی از روز خودشان را در فضای بیرون از خانه می‌گذرانند.

با این اوصاف است که یک دستگاه کوچک و قابل حمل که بتواند تصاویر برنامه‌های تلویزیونی را دریافت و برای کاربرانش به نمایش بگذارد، می‌تواند برای هر کدام از ما محصولی مفید و جالب توجه باشد.

روزهای تابستان هم در راهند و به این ترتیب سفرها و گردش‌ها را هم با خود به همراه می‌آورند. این در حالی است که برای بسیاری از علاقه‌مندان به برنامه‌های تلویزیونی هیچ تفریحی لذت بخش‌تر از تماشای برنامه‌های تلویزیونی نیست. در واقع در همین شرایط است که وجود یک دستگاه Mobile TV می‌تواند مفید باشد.

Mobile TVها می‌توانند ضمن دریافت سیگنال‌های شبکه‌های تلویزیونی، امکان دانلود و ضبط برنامه‌های تلویزیونی از طریق اینترنت را هم در اختیار کاربرانشان قرار بدهند. اهمیت این محصولات شاید برای طرفداران ورزش و مسابقات ورزشی بیشتر ملموس باشد. به خصوص در روزهای آینده که بازی‌های جام جهانی فوتبال برگزار می‌شوند، وجود یک Mobile TV برای هر کدام از ما می‌تواند ما را با تمام اتفاقات جام جهانی 2010 همراه کند. به این ترتیب است که مزایای حضور یک Mobile TV در کیف دستی شما می‌تواند شما را با اتفاقات روز همراه کند.

باریک‌تر و ارزان‌تر
محصولات Mobile TV هم همراه با تکنولوژی‌های روز و طراحی‌های صنعتی مدرن به تدریج در سال‌های اخیر باریک‌تر، سبک‌تر و کوچک‌تر شده‌اند تا امکان حمل و جا به جایی راحت‌تر را به کاربرانشان بدهند. در این سال‌ها این محصولات معمولا مورد توجه طرفداران مسابقات ورزشی بوده‌اند و به این علت هم بیشتر و بیشتر با سلیقه این کاربران هماهنگ شده‌اند.

تلویزیون‌هاي قابل حمل حالا دیگر در مقایسه با تلویزیون‌های قابل حمل CRT قدیمی با تصاویر سیاه و سفید، تغییرات زیادی را تجربه کرده‌اند. آنها حالا آنقدر باریک و کوچک شده‌اند تا به اندازه کوله پشتی‌ها یا کیف‌های دستی کاربران خودشان درآمده و بتوانند همراه همیشگی آنها باشند.

از طرفی این محصولات آنقدر در بازار با استقبال خریداران مواجه شده‌اند که بازاری رقابتی را در این زمینه به وجود آورده‌اند. این بازار رقابتی باعث شده است تا قیمت این محصولات تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده و امکان خرید برای افراد مختلف را فراهم بیاورد. محصولاتی مانند AXN-8701 شرکت Axion، HLT71 شرکت Haier و PLC7V96 شرکت Viore نمونه‌هایی از تلویزیون‌های قابل حمل جدید با قابلیت‌های متنوع و البته قیمت مناسب هستند.

این تلویزیون‌ها ابعادی کوچک‌تر از iPad شرکت Apple داشته و تصاویر را با وضوح بالایی در نمایشگرهای 7 اینچی LCD خودشان به نمایش می‌گذارند.

تلویزیون‌های قابل حمل جدید معمولا دارای تیونرهای دیجیتالی بوده و مجهز به یک آنتن برای دریافت سیگنال‌های شبکه‌های تلویزیونی هستند تا به این ترتیب امکان تماشای برنامه‌هایی را برای شما فراهم بیاورند که می‌توانستید در تلویزیون معمولی خودتان در خانه آنها را تماشا کنید. البته نباید فراموش کنید که کیفیت دریافت تصاویر روی تلویزیون‌های قابل حمل تا حد زیادی به دستگاه‌های فرستنده منطقه محل زندگی شما بستگی دارد.

حالا با ارزان‌تر شدن این تلویزیون‌های قابل حمل، آنها از یک محصول لوکس به محصولی کاربردی و جالب برای اغلب افراد تبدیل شده‌اند تا جایی که شرکت‌های تولیدکننده مختلفی به طراحی و تولید این محصولات رو آورده‌اند تا سهمی از این بازار پررونق را به خودشان اختصاص بدهند. درست به همین دلیل هم شرکت Haier به تازگی از تولید و عرضه دو مدل جدید از این محصولات در تابستان امسال خبر داده است.

به این ترتیب این شرکت سعی کرده است تا با اضافه کردن قابلیت‌هایی مانند عمر باتری بیشتر و استفاده از نمایشگرهای LED فروش خوبی از این محصولات جدید را بدست بیاورد. این موارد در واقع مهم‌ترین مشکلات کاربران با تلویزیون‌های قابل حمل هستند. بسیاری از کاربران این محصولات معمولا از عمر کم باتری این محصولات یا عدم امکان تماشای تصاویر در نمایشگر LCD آنها در نور آفتاب ناراضی بودند.

شرکت Vizio هم از تصمیم خود برای عرضه دو مدل جدید با نمایشگر LED با نمایشگرهای 7 و 9 اینچ در تابستان امسال خبر داده است. با این اوصاف بازار Mobile TVها به تدریج رونق بیشتری می‌گیرد تا رقابت بیشتری را در میان شرکت‌های تولیدکننده به وجود بیاورد.

تلویزیون روی گوشی‌های موبایل
این روزها گوشی‌های موبایل به پر طرفدارترین محصولات دیجیتال شخصی تبدیل شده‌اند و به همین دلیل هم برای اغلب کاربران تماشای برنامه‌های تلویزیونی از طریق این گوشی‌های موبایل جذاب و راحت خواهد بود.

با این اوصاف است که حالا کاربران موبایل‌های هوشمندی که به نرم‌افزارهای پخش برنامه‌های تلویزیونی مجهز بوده و از خدمات تلویزیونی مبتنی بر موبایل استفاده می‌کنند، می‌توانند به راحتی برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌شان را از این طریق به تماشا بنشینند. این امکان با ورود و به کارگیری تکنولوژی G3 برای کاربران راحت‌تر در دسترس قرار گرفت.

حالا دیگر اغلب عرضه‌کنندگان خدمات موبایل و اپراتورها خدمات پخش برنامه برای Mobile TVها را در دستور کار خودشان قرار داده‌اند. به این ترتیب بسته به شرکت ارائه‌کننده خدمات تلویزیون موبایلی که کاربران از خدمات آن استفاده می‌کنند، می‌توانند با پرداخت هزینه اشتراک کمی برنامه‌های تلویزیونی را دریافت کرده و ببینند.

به عنوان مثال، شرکت Mobi TV که این خدمات را به مشترکانش ارائه می‌دهد برای استفاده ماهیانه از این خدمات تنها 10 دلار از کاربرانش دریافت می‌کند و در مقابل امکان تماشای برنامه‌های 40 شبکه تلویزیونی را هم به آنها می‌دهد. این شرکت همچنین برنامه کاربردی ویژه‌ای را هم برای iPhone و موبایل‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Android شرکت Google عرضه کرده است.

با این همه، اگر چه تجربه واقعی تماشای تلویزیون برای همه ما به نشستن در جلوی تلویزیون‌های کابلی و قدیمی محدود می‌شود، اما داشتن یک دستگاه تلویزیون قابل حمل یا Mobile TV می‌تواند تماشای به موقع برنامه‌های دلخواه ما را در هر مکان و زمانی تضمین کند. کارشناسان مجله فوربس به تازگی چند محصول از بهترین دستگاه‌های تلویزیون قابل حمل را انتخاب و معرفی کرده‌اند که در زیر آمده‌اند:

مدل AXN-8701 از Axion: این محصول یکی از بهترین تولیدات شرکت Axion در بازار دستگاه‌های تلویزیون دستی است. این دستگاه دارای نمایشگر LCD با اندازه 7 اینچ بوده و از تیونر دیجیتالی هم بهره می‌برد. این محصول دارای یک باتری است و در هر بار شارژ 100 دقیقه عمر می‌کند و با قیمت 80 دلار به بازار عرضه شده است.

مدل HLT71 از Haier: این محصول هم یک تلویزیون قابل حمل ساده است که نمایشگر 7 اینچی LCD دارد و با یک تیونر دیجیتالی امکان تماشای طولانی مدت برنامه‌های تلویزیونی را فراهم می‌کند. باتری این محصول عمر زیادی داشته و در هر بار شارژ قابلیت پخش مداوم 5/2 ساعت برنامه تلویزیونی را دارد که این زمان برای تماشای یک مسابقه فوتبال یا بیسبال کافی است.

مدل PLC7V96 از Viore: این محصول هم مانند اغلب تلویزیون‌های قابل حمل نمایشگر 7 اینچی LCD دارد و از یک تیونر دیجیتالی هم بهره می‌برد. باتری این دستگاه در هر بار شارژ امکان تماشای 5/1 ساعت برنامه تلویزیونی را به کاربرانش می‌دهد که این زمان برای تماشای یک مسابقه فوتبال کافی است. این دستگاه دارای نمایشگر تمام لمسی هم هست.

مدل‌های جدید Razor از Vizio: این مدل‌های جدید که قرار است در تابستان امسال روانه بازار شوند، در مدل‌های VMB070 و VMB09 به بازار معرفی شده‌اند. هر دو این مدل‌ها دارای نمایشگر LED هستند که اندازه نمایشگر مدل VMB070 برابر 7 اینچ بوده و اندازه نمایشگر VMB09 هم به 9 اینچ می‌رسد. هر دو این مدل‌ها با تکنولوژی ATSC-M/H سازگار بوده و عمر باتری مناسب و طولانی دارند. طبق اعلام شرکت Vizio مدل VMB070 با قیمت 149 دلار و مدل VMB09 را با قیمت 199 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.


مدل Flo TV از FLO: این محصول در واقع یک دستگاه کوچک برای دسترسی به خدمات پخش برنامه‌های تلویزیونی شرکت FLO است که مجهز به یک نمایشگر تمام لمسی با اندازه 5/3 اینچ است. این دستگاه همچنین دارای یک خروجی هدفون بوده و از یک اسپیکر داخلی هم بهره می‌برد. این تلویزیون قابل حمل 200 دلاری امکان دسترسی به برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی مختلفی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. شرکت FLO هم اعلام کرده است که برای اشتراک شش ماهه خدماتش هزینه 15 دلاری از هر کاربر دریافت می‌کند.

iPhone: این موبایل هوشمند در حال حاضر محبوب‌ترین ابزار برای دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی در خارج از فضای خانه است تا جایی که شرکت‌های مختلف مانند Mobi TV، Flo، Rabid Sport، MLB.com و AtBat برای ارائه برنامه‌های خود به کاربران این محصول نرم‌افزارهای کاربردی ویژه برای آن طراحی و تولید می‌کنند.

موبایل‌های هوشمند آندرويیدی: این موبایل‌ها هم در دسته محصولات پر طرفدار در میان کاربران سرتاسر دنیا هستند. در این میان، اما گویا دو مدل Droid شرکت Motorola و Incredible شرکت HTC بیشتر انتظارات علاقمندان به تماشای برنامه‌های تلویزیونی را برآورده می‌کنند.

یکشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۸۹

هنگامی‌که به حمام می‌روید اولین قسمتی که از بدنتان را می‌شورید کدام ناحیه است؟

هنگامی‌که به حمام می‌روید اولین قسمتی که از بدنتان را می‌شورید کدام ناحیه است؟ این موضوع که شما هنگامی‌ که به حمام می‌روید کدام ناحیه از بدنتان را می‌شورید دارای روان شناسی جالبی می‌باشد.
آیا شما به حمام میروید اول صورت، زیر بغل، موهای سر، قفسه سینه یا شانه هایتان را می‌شورید؟ یا سایر اعضای بدنتان را می‌شورید.
آیا تا کنون به پاسخ این سوال فکر کرده اید آیا به این موضوع دقت کرده‌اید ؟؟قبل از اینکه این متن را بخوانید اول تصمیم بگیرید و فکر کنید که کدام ناحیه از اعضای بدنتان را در ابتدا می‌شورید و بعد این تست را ادامه دهید.

اگر شما شخصی هستید که هنگام ورود به حمام صورت خود را می‌شورید:
پول برای شما اهمیت بسیاری دارد اما نسبت به اهمتی که پول در زندگی شما دارد کوشش کمی‌برای به دست آوردن آن انجام ‌می‌دهید سطح تقاضا و تلاش شما دارای توازن نمی‌باشد . در صحبت های خود خیلی پایبند صداقت نیستید و برای اینکه به مقصود خود برسید گاهی اوقات صداقت خود را فراموش می‌کنید . افرادی که در اطراف شما هستند به دلیل رفتارهای متفاوتی که شما انجام می‌دهید قادر به درک صحیحی از شما نیستند ولی شما به تفکرات دیگران راجع به خودتان اهمیت زیادی نمی‌دهید و معمولا کارهایی را که خودتان دوست دارید و طبق خواسته و میل خودتان باشد انجام می‌دهید.

اگر شما شخصی هسیتد که ابتدا زیر بغل خود را می‌شورید:
شما شخصی قابل اعتماد و بسیار مسئول هستید و هر کاری که بر عهده شما گذاشته می‌شود را به خوبی انحام می‌دهید . شخصی کاملا مردمی‌هستید و به همین دلیل و ویژگی که دارید بسیاری از افراد مطیع شما هستند و ارزش بالایی را برای شما قائل هستند ، زیرا شما اگر دوستی داشته باشید که در قطب شمال زندگی کند و به کمک شما احتیاج داشته باشد بلافاصله با شنیدن این خبر به کمک او می‌روید . اما توصیه می‌کنیم اینقدر صادق نباشید زیرا باعث می‌شود که متحمل ضربات جبران ناپذیری شوید .

اگر شما شخصی هستید که ابتدا موهای سر خود را می‌شورید:
این افراد هنرمند، خلاق، هستند و معمولا دارای افکاری مثبت هستند که باعث می‌شود دیگران را به خود جذب کنند . این افراد معمولا آنقدر در رویاهایی خود غوطه ور می‌شوند که گاهی فراموش می‌کنند در حال حاضر و در این زمان به سر می‌برند . برای به دست آوردن پیروزیها و موفقیت ها با تلاش مدام و پیوسته پیش می‌روید . شما قادر به درک موضوعاتی هستید که دیگران نمی‌توانند آن را درک کنند . موقعیت اجتماعی برای شما بسیار مهم تر از جنبه ی اقتصادی آن می‌باشد. به خانواده و دوستانتان اهمیت زیادی می‌دهید.


اگر شما شخصی هستید که اول قفسه‌ی سینه تان را می‌شورید:
شما شخصی هستید که زیاد اهل حرف و سخن نیستید و ترجیح می‌دهید در مورد کاری صحبت نکنید تا این کار به اتمام برسد و بعد در مورد آن صحبت می‌کنید ، آدمی‌رک هستید.آرامش خیال و آسودگی بزرگترین هدف شما در زندگی است . شما شخصی هستید که نمی‌توانید افرادی که به نوعی حواس پرت یا پریشان هستند تحمل کنید . شما همیشه تمایل به کارهای جدید و نو دارید و از تمام وقایع جدید و متنوع استقبال می‌کنید .

اگر شما شخصی هستید که اول شانه‌هایتان را می‌شورید:
این افراد معمولا در همه‌ی کارهای خود با ناامیدی وارد می‌شوند به همین دلیل نمی‌توانند پیروز میدان شوند جون از ابتدای امر با نا امیدی وارد می‌شوند . علی رغم توانایی های زیادی که دارید تا کنون پیشرفت قابل توجهی نصیب شما نشده است . دوست دارید وقت خود را در تنهایی بگذرانید و از تفریحات جمعی فراری هستید . پول برای شما در زندگی تان تاثیری وافر و باور نکردنی دارد در حالی که بر تمام قعالیت های شما تاثیر مستقیمی‌دارد .

سایر نقاط بدن:
شما شخصی بسیار متعادل هستید، به راحتی می‌توانید درون خود را کنترل کنید و بر احساسات قلبی تان فائق شوید . شما فردی فعال و پویا نیستید باید این موضوع را یاد بگیرید که این حس را در خود بیدار سازید تا بتوانید زندگی تان را از هیجان سرشار کنید . شما شخصی دوست داشتنی هستید و به هر مجلسی که قدم بگذارید دوستان زیادی را برای خود پیدا می‌کنید.

جمعه، خرداد ۰۷، ۱۳۸۹

10 لپ‌تاپ برتر جهان معرفي شد

به دنبال افزايش محبوبيت رايانه‌هاي همراه نزد کاربران، کارشناسان مرکز تحقيقاتي PCworld در يک بررسي جديد نام و مشخصات 10 لپ‌تاپ برتر جهان را معرفي کردند.

EliteBook 8440w شرکت اچ‌پي: اين لپ‌تاپ يک صفحه‌کليد استاندارد را در خود جاي داده که براي تايپ متن‌هاي طولاني بسيار مناسب است. اين صفحه‌کليد مهم‌ترين عامل افزايش فروش اين محصول محسوب مي‌شود. قيمت اين محصول بين 1200 تا 1400 دلار است.

Envy 13 شرکت اچ‌پي: اين لپ‌تاپ شباهت زيادي به سري رايانه‌هاي قابل‌حمل MacBook اپل دارد و طراحي زيبا و بدنه باريک آن باعث شده است تا عموم کاربران سراغ آن بروند. اگرچه قيمت اين محصول اندکي گران است، اما زيبايي آن باعث شده است فروش بالايي در بازار داشته باشد. قيمت اين لپ‌تاپ پيشرفته 1449 دلار است.

ThinkPad SL610 شرکت لنوو: اين لپ‌تاپ با نام 22U-2847نيز شناخته مي‌شود و براي کاربران تجاري و دانشجويان بهترين گزينه است. فناوري‌هاي پيشرفته و قيمت ارزان اين محصول باعث شده است فروش بالايي در بازار داشته باشد. قيمت اين لپ‌تاپ 899 دلار است.

MacBook Pro شرکت اپل: شرکت اپل مدل‌هاي مختلف سري لپ‌تاپ‌هاي MacBook Pro را روانه بازار مي‌کند. اما مدل 15 اينچي آن با پردازنده 8/2 گيگاهرتزي بيشترين فروش را داشته است. اين لپ‌تاپ که نخستين بار در ژوئن 2009 وارد بازار شد، زيبايي خاصي دارد و بسيار باريک طراحي شده است. باتري اين لپ‌تاپ منحصر به‌فرد انرژي مورد نياز کاربر را براي مدت طولاني در خود نگه مي‌دارد. قيمت کنوني اين لپ‌تاپ در بازارهاي جهاني 1999 دلار است.

Aspire 5740G-6979 شرکت ايسر: اين لپ‌تاپ ارزان که هم‌اکنون با قيمت کمتر از 750 دلار فروخته مي‌شود، قابليت‌هاي اجرايي مناسبي دارد و مي‌تواند براي کاربراني که فعاليت‌هاي پايه‌اي و معمولي را با رايانه شخصي انجام مي‌دهند، بهترين گزينه باشد. سيستم صوتي ارائه شده در اين لپ‌تاپ بسيار پيشرفته است.

Inspiron15 شرکت دل: اين لپ‌تاپ با نام 1564 نيز شناخته مي‌شود و از قدرتمندترين لپ‌تاپ‌هاي شرکت دل به حساب مي‌آيد. کارشناسان اين محصول را براي کاربران حرفه‌اي مناسب مي‌دانند.

ThinkPad T400s شرکت لنوو: کاربر با داشتن اين لپ‌تاپ مي‌تواند تمام امکانات مورد نياز براي گشت‌وگذارهاي اينترنتي، خدمات چندرسانه‌اي و انجام هم زمان چند فعاليت رايانه‌اي را در اختيار داشته باشد. خريد اين لپ‌تاپ به صاحبان شرکت‌هاي تجاري و کارمندان توصيه مي‌شود.

Studio XPS 16 شرکت دل: سري لپ‌تاپ‌هاي Studio شرکت دل بسيار زيبا طراحي مي‌شود و اين محصول نيز مانند مدل‌هاي پيشين خود بدنه براق و صيقلي دارد. طراحي زيبا، نمايشگر باکيفيت و قيمت مناسب اين محصول مهم‌ترين عوامل در فروش بالاي آن محسوب مي‌شود. اين لپ‌تاپ 949 دلار قيمت دارد.

Satellite U505-S2980 شرکت توشيبا: اين لپ‌تاپ که ظاهر نسبتا معمولي دارد، با قابليت‌هاي اجرايي خود کاربران را جذب مي‌کند. براي اين لپ‌تاپ يک نمايشگر مجزاي لمسي نيز در نظر گرفته شده است که کار را براي استفاده از برنامه‌هاي داخلي آسان مي‌کند. اين لپ‌تاپ 992 دلار قيمت دارد.

UL80Vt-A1 شرکت ايسوس: طول عمر باتري اين لپ‌تاپ بسيار زياد است و از اين رو کارشناسان آن را به کاربراني که دائما در سفر هستند، پيشنهاد مي‌کنند. اين رايانه قابل‌حمل 942 دلار قيمت‌گذاري شده است.

گارانتی های اصلی انواع برند های تلفن همراه

Alcatel :
نامداران
تلفن :26401347-021
آدرس:بلوار میر داماد جنب- پمپ بنزین -پلاک177 -طبقه همکف
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
HTC :
یاس جهان
تلفن :88700700-021
آدرس: خ ولیعصر- بالاتر از مطهری- کوچه ناهید -پلاک 54 - واحد 5
---------
پرشین تله کام
تلفن : 3- 88346151-021
آدرس:خ قایم مقام- بالا تر از شعاع- روبروی کشتیرانی- پ 140- ساختمان پرشین- طبقه3
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
Hyundai:
خدمات طلایی عماد
تلفن :88732215-021
آدرس:خ بهشتی -خ بخارست -کوپه دوم- پ14 –ط4- واحد موبایل
Web: www.dpd.ir
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
i-Mate:
تحلیل گر داده ها
تلفن :88710211-021 (10 خط)
آدرس:خ مطهری- نبش میرزای شیرازی – پ213
Web: www.dac.ir
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
LG :
کامتل
تلفن : 20- 88638214-021
آدرس:خ کردستان – خ بیستم – نبش آزادگان – پ37
توضیحات :
نشان گارانتی روی بر چسب سفید با عنوان وارانتی 12 ماهه
کنترلIMEI از طریق SMS:
10009999
پارس کانتل گوشی های موتورولا را نیز پوشش می دهد
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
Matrix :
کارون تک افزار
تلفن :66435745-021 و 88911374-021
آدرس: خ ستار خان – روبروی کوثر3 – کوچه شهید اکبریان آذر – پ4 – ط سوم شرقی
Motorola :
فیتکو
تلفن :88312624-021
آدرس م هفت تیر – خ قایم مقام – پ100
Web: www.fitcogroup.com
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
Nokia :
ارتباط وطنی پرشیا
تلفن : 12-88728510-021
آدرس: خ بخارست- برج32 – پ 38- واحد8
-----------
کمال الکترونیک
تلفن : 9- 88245255-021
آدرس : بزرگراه جلال آل احمد- ابتدای شهر آرا – خ آرش مهر – انتهای بلوار غربی – پ7
------------
ارکان ارتباطات
تلفن :88328620-021
آدرس:خ مطهری – نرسیده به تقاطع سهروردی – پ116
Web: www.arkanertebatat.com
----------------
توضیحات :
با 12 ماه ضمانت – گوشی با کیبورد کامل فارسی ( نه عربی)
کنترلIMEI از طریق SMS:
200023013
کنترل از طریق شماره تماس 23013-021
Web: www.persian.nokia.com
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
Apple-iPhone :
ژنیک
تلفن :22866599-021 و 22866732-021
آدرس: خشریعتی – بالا تر از پل سید خندان – نرسیده به خ خواجه عبدا... – پ891 – ط 2
Web: www.zhenic.com
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
Samsung :
مایکروتل
تلفن :8230-021
آدرس: خ مطهری - تقاطع سهروردی – پ85
Web: www.parsmicrotel.com
---------------
توضیحات :
کارت ضمانت از جنس PVC طلایی رنگ شامل چاپ هولوگرام
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
Sony Ericsson:
کامتل
تلفن : 20- 88638214-021
آدرس:خ کردستان – خ بیستم – نبش آزادگان – پ37
------------
پارس نیکاتل
تلفن :82108-021
آدرس : خ گاندی – نبش خ پالیزوانی – پ1/11
Web: ww.parsnikatel.com
-------------
سیتادل
تلفن :885022620-021
آدرس: خ سهروردی شمالی – زینالی غربی – پ122
Web: www.citadelco.com
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
تفاوت گارانتی با وارانتی:
گارانتی (Garanty) یعنی شخص یا شرکت ضامن تعهد دارد کهامنیت در برابر خسارت یا سرقت را برای کالایی که فروخته است ، تامین و حتی دستگاه را تعویض کند که این خدمات کلا رایگان هستند.
وارانتی (Waranty) نوعی بیمه محسوب میشود که محدودیت های تعریف شده و البته هزینه دارد.
که اکثر گوشی وارانتی دارند نه گارانتی!

چهارشنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۸۹



مسيريابي با گوگل

نقشه گوگل یا Google Map یکی از آن خدمات شاهکار گوگل است. احتمالا همه دوستان با نقشه گوگل آشنا هستند اما در این مطلب قصد معرفی یکی از سوپر قابلیت‌های نقشه گوگل را دارم. یکی از امکانات فوق العاده کاربردی که گوگل مدت‌ها است به نقشه اش اضافه کرده٬ قابلیت مسیریاب است که دو نقطه یا نقاط مختلفی را به آن می‌دهیم و بهترین و نزدیکترین مسیر را که می‌توان با وسیله نقلیه شخصی٬ وسایل حمل و نقل عمومی٬ دوچرخه یا پیاده طی کرد را به ما نشان می‌دهد. همچنین چند مسیر پیشنهادی را هم به همراه مسافت و مدت زمان طی کردن مسیر به ما پیشنهاد می‌کند. این قابلیت تا مدت‌ها پیش برای نقشه شهر‌های کشور ما فعال نبود ولی چندی است که این قابلیت برای نقشه کشور ما هم فعال شده است و حالا شما می‌توانید نزدیکترین مسیر را از گوگل بگیرید. البته کاستی هایی هم این نقشه برای ما دارد که آن هم به خاطر شرایط کشورمان است مثلا “مسیریاب گوگل” ترافیک یک مسیر را هم در نظر می‌گیرد و نسبت به آن مسیر بهتری پیشنهاد می‌دهد اما خب ترافیک مسیر برای شهرهای ما غیر فعال است و یا مسیریاب گوگل برای ما فقط مسیری که یک وسیله نقلیه شخصی می‌تواند رفت و آمد کند را مشخص می‌کند و قابلیت پیشنهاد مسیر با وسایل حمل و نقل عمومی٬ دوچرخه یا پیاده روی را ندارد. در هر صورت فکر می‌کنم این امکان می‌تواند در زندگی روزمره ما خیلی به درد بخور باشد و شاید بتواند از اتلاف وقت‌های بی‌مورد در پیدا کردن مسیر های مختلف جلوگیری کند.
گرچه کار کردن با این قابلیت کار چندان دشواری نیست اما یک ویدئوی کوتاه هم برای معرفی مسیریاب گوگل آماده کردم که در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

سه‌شنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۸۹

بسته‌های رویایی اینترنت همراه اول

فرصتی رویایی برای حضور در دنیای مجازی

با بسته‌های رویایی اینترنت همراه اول (GPRS) تقریباً تمامی کاربردهایی را که شما با اتصال رایانه خود به اینترنت به دست می‌آورید، می‌توان برای سرویس اینترنت همراه تصور نمود با ارائه این سرویس، مشترکین تلفن همراه می‌توانند همواره به شبکه اینترنت، متصل بوده و از طریق واسط قرار دادن تلفن همراه (Modem GPRS)، از اینترنت همراه بر روی رایانه (لپتاپ و رایانه شخصی) خود، حتی در هنگام حرکت استفاده نمایند. همچنین با استفاده از سرویس اینترنت همراه دسترسی به پست الکترونیکی، سرویس پیام چند رسان‌های (MMS ) و مرور وب، امکان پذیر می‌گردد. همراه اول به منظور ارج نهادن به خواسته‌های مشترکین خود و در جهت افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر شما اقدام به ارائه بسته‌های رویایی سرویس اینترنت همراه اول با کاهش چشمگیر هزینه‌های اتصال به اینترنت و برای اولین بار استفاده نامحدود از اینترنت از طریق کانالهای فعالسازی آسان و متنوع نموده است

بسته های رویایی اینترنت همراه اول

نام بسته
قیمت به ریال
زمان مورد استفاده
حجم دانلود

بسته رویایی (1)
10.000
24 ساعت
نامحدود

بسته رویایی (2)
50.000
هفت (7) روز
نامحدود

بسته رویایی (3)
100.000
یک ماه
نامحدود

بسته رویایی (4)
30.000
یک ماه در زمان Off peak
نامحدود

توجه: زمان Off peak 23-8 تمامی 24 ساعت روزهای تعطیل رسمی می باشد.



روش‌های فعالسازی بسته‌های رویایی
1- از طریق ارسال پیام کوتاه بدون متن به شماره 99977
2- از طریق مراجعه به سایت همراه اول (www. mci.ir)
روشهای فعالسازی سرویس اینترنت همراه اول (GPRS)
1- از طریق ارسال پیام کوتاه بدون متن به شماره 99976
2- از طریق مراجعه به سایت همراه اول (www. mci.ir)
روش‌های تنظیم گوشی:
1- دریافت تنظیمات گوشی از طریق ارسال پیام کوتاه (نوع و مدل گوشی) به شماره 8008
2- از طریق مراجعه به سایت همراه اول، بخش دریافت تنظیمات گوشی در منوی GPRS
3- تنظیمات دستی از طریق وارد نمودن نقطه دسترسی همراه اول در منوی مربوطه در گوشی تلفن‌همراه (APN= mcinet)


ملاحظات و نکات مهم:
1- برای استفاده از بسته‌های رویایی، فعالسازی سرویس اینترنت همراه اول (GPRS) ضرورت دارد.
2- مناطق تحت پوشش GPRS همراه اول عبارتند از کلیه شهرهای استان‌های تهران، گیلان و مازندران و مراکز استان ها و مناطق آزاد تجاری و ... .
3- در سیم کارت‌های اعتباری، با خرید هر یک از بسته های مذکور، مبلغ بسته از اعتبار مشترک کسر می‌گردد.
4- در سیم کارت‌های دائمی، با خرید هر یک از بسته های رویایی، مبلغ بسته در صورتحساب دوره آتی منظور می‌گردد.
5- بعد از غیرفعال شدن بسته های مذکور (اتمام مدت زمان بسته های خریداری شده) سرویس اینترنت همراه اول فعال بوده و با تعرفه های جاری (زمان Peak 8 صبح الی 23 معادل 8/14 ریال و زمان Off Peak 23الی 8 صبح و روزهای تعطیل رسمی معادل 4 ریال) محاسبه می گردد.
6- امکان استفاده از بسته ها در زمان قطع ارتباط تلفن‌همراه، امکان پذیر نبوده و اعتبار بسته به دوره بعد انتقال نمی‌یابد.
7- تکرار استفاده از بسته های رویایی پس از مدت اعتبار بسته، به خرید مجدد مشترک بستگی دارد.
8- نظر به اینکه در هر زمان تنها می توان از یک بسته استفاده نمود، درخواست فعال سازی بسته جدید باعث لغو بسته جاری و پرداخت هزینه مجدد می گردد.

بسته‌های رویایی اینترنت همراه اول از ابتدای خرداد 89 در دسترش مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت

دوشنبه، خرداد ۰۳، ۱۳۸۹

جشنواره كن

ژولیت بینوش، بازیگر فرانسوی فیلم رونوشت برابر با اصل، تازه ترین ساخته عباس کیارستمی، فیلمساز ایرانی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در شصت و سومین دوره جشنواره فیلم کن شد. نخل طلا که مهمترین جایزه این جشنواره معتبر جهانی است، امسال به فیلم تایلندی "عمو بونمی که زندگی های سابقش را به یاد می آورد" ساخته آپیچات پونگ ویراستاکول اعطا شد. این فیلم داستانی مردی در حال احتضار است که روح همسر مرده و پسر گمشده اش را که تبدیل به میمون شده است را می بیند. عمو بونمی که زندگی های سابقش را به یاد می آورد نمایی از فیلم عمو بونمی که زندگی های سابقش را به یاد می آورد این کارگردان تقریبا ناشناخته توانست در رقابت با کارگردانان مشهوری چون مایک لی، کن لوچ، برتران تاورنیه و نیکیتا میخالکوف به نخل طلا دست یابد. در بخش بهترین بازیگر مرد، خاویر باردم، بازیگر اسپانیایی برای فیلم بیوتیفول ساخته الخاندرو گونزالس ایناریتو، کارگردان مکزیکی فیلم هایی چون 21 گرم و عشق سگی جایزه این بخش را گرفت. او در این فیلم نقش پلیس فاسدی را بازی کرده که پی می برد به سرطان مبتلا شده است. خاویر باردم این جایزه را به طور مشترک با الیو جرمانو، بازیگر ایتالیایی فیلم زندگی ما به دست آورد. در بخش های دیگر این جشنواره ماتیو آمالریک، بازیگر و کارگردان فرانسوی، برای ساخت کمدی در سفر جایزه بهترین کارگردانی را گرفت و لی چانگ دونگ از کره جنوبی جایزه بهترین فیلمنامه را برای فیلم شعر که خود کارگردانی که بود، دریافت کرد. ریاست هیئت داوران امسال بر عهده تیم برتن، کارگردان آمریکایی فیلم هایی چون ادوارد دست قیچی و بتمن بود و کسانی چون بنیسیو دل تورو بازیگر پورتوریکویی الاصل سینمای آمریکا و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم چه در دوره پیش جشنواره کن و شکار کاپور، کارگردان هندی از جمله داوران این دوره بودند. ژولیت بینوش و عباس کیارستمی ژولیت بینوش و عباس کیارستمی بر روی فرش قرمز پیش از اعطای جوایز سهم سینمای ایران در این دوره جشنواره فیلم رونوشت برابر با اصل از عباس کیارستمی بود، هرچند که این فیلم در ایتالیا و به زبان انگلیسی و فرانسوی ساخته شده و فقط کارگردان آن ایرانی است. عباس کیارستمی امسال یکی از نوزده کارگردانی بود که فیلمشان در بخش مسابقه حضور داشت. رونوشت برابر با اصل روایتی است از رابطه عاشقانه ای که داستان آن در توسکانی اتفاق می افتد و ژولیت بینوش نقش زنی گالری دار را بازی می کند که با نویسنده ای بریتانیایی (با بازی ویلیام شیمل، خواننده اپرا) آشنا می شود. ژولیت بینوش که امسال تصویرش بر روی پوستر رسمی جشنواره قرار گرفته بود، پیشتر در فیلم شیرین ساخته دیگری از کیارستمی حضور داشته است. مهمترین دستاورد سینمای ایران و کیارستمی از جشنواره فیلم کن به سال 1997 بر می گردد که در آن دوره او برای فیلم طعم گیلاس برنده نخل طلا شد. شنبه شب، 22 مه جوايز بخش نوعی نگاه کن که بعد از بخش مسابقه رسمی (نخل طلا)، مهم ترين بخش جشنواره کن است، به بهترين فيلم های اين بخش اهدا شد. جايزه اصلی اين بخش به فيلم هاهاها ساخته هونگ سانگ سو از کره جنوبی تعلق گرفت.

شنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۸۹

انگاري همه چيز تغيير كرده

برخي موقعها است كه آدم حرفي مي شنود .... اين حرف ميره تو عميق ترين جايي از احساس ... آنقدر تلخ كه اندازه اش را نمي تواني تصور كني .....
برخي از چيزها برايم مقدس است ...هر چه از تو دارم برايم مقدس است
و تو شك ميكني در آنها ...
چشمان من گردتر از حيرت مي گردد ....
اشكال از تو نيست ...من از جنس اين زمين نيستم .... زمينيها اينگونه اند .. فرياد مي زنند دوستت دارم ولي اگر بگي "اگه دوستم داري تركم كن" فريادي بزرگتر از فرياد اول مي زنند كه سهم من كو؟ و سهمشان را از عدم آرامشت مي طلبند ....
آري ..من از اين نسل نيستم ...از نسلي هستم كه فرياد مي زنم هر آنچه آرامشت است خواسته من است ..همين مرا بس
دلم براي برخي از اسباب بازيهايي كه هميشه بهانه اي براي كنار هم بودن كودك درونم و درونت است تنگ مي شود ... حرفش را ميندازم وسط ...تا اين دو كودك كنار هم آيند و بدور از تخيلات بزرگترها با هم باشند....
ولي انگاري ..همه چيز تغيير كرده ....
ولي انگاري همه چيز تغيير كرده ....

چهارشنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۸۹

معرفی گارانتی اصلی و کشور سازنده گوشیها در بازار ایران

آیفون :

متأسفانه این گوشی توسط هیچ شرکتی در ایران تحت پوشش گارانتی نیست و گوشی های این شرکت که در کشور ما موجود هست ساخت کشور چین تحت لیسانس اپل هستند ...

نوکیا :

شرکت نوکيا اقدام به ادغام گارانتيهاي خود نموده و اکنون گوشي هاي اين شرکت تنها با يک گارانتي و با اسم گارانتي 12ماهه نوکيا در بازار ايران عرضه ميشود.( گارانتی های ادقام شده شامل : اتصالات و ارکان )
همچنین شرکت نوکيا اقدام به راه اندازي اس ام اس سنتر و کال سنتر و وب سرور جهت استعلام صحت گارانتي از طرف خريدار کرده است.شماره کال سنتر 23013 وشماره اس ام اس سنتر 200023013 ميباشد.همچنين کاربران ميتوانند از طريق لينک زير از صحت گارانتي خود اطمينان حاصل فرمايند.
http://www.farsi.nokia.com/support/product-support
گوشي هاي نوکيا ساخت کشور چين تحت ليسانس کمپاني نوکيا هستند ولي از آنجائي که اغلب کاربران اين گوشي ها عادت به ديدن اسم کشور هاي اصلي اين گوشي ها نظير فنلاند و مجارستان ( قدیمی ) دارند برخي از فروشندگان گوشي در بازار ايران به بهانه بازار گرمي از اين قضيه سوء استفاده ميکنند و اقدام به تعويض ليبل گوشي و تغيير نام کشور سازنده مي کنند .و از اين طريق گوشي هاي خود را با قيمت بالاتري مي فروشند.

اچ تی سی :

گوشی های شرکت اچ تی سی با گارانتی هاي "پارس کامتل" ،"پرشين تلکام"،"ياس جهان" برای فروش موجود می باشند. کمپاني اچ تي سي يک برند اصالتا تايواني است اما گوشي هاي خود را در دو کشور تايوان و چين توليد مي کند.

ال جی :

گوشی های ال جی ساخت کشور کره می باشند که جدیداً نمونه های چینی آن نیز وارد بازار ایران شده. شما عزیزان می توانید گوشی های این شرکت کره ای رو با گارانتی شرکت "پارس کامتل" در ایران خریداری فرمائید.

سونی اریکسون :

شرکت سوني اريکسون از ادغام دو کمپاني ژاپني-سوئدي سوني و اريکسون به وجود آمده که دفتر اصلي و کارخانه اين کمپاني در چين واقع شده است.در حال حاضر تمامي گوشي هاي سوني اريکسون در چين ساخته مي شوند.کاربران گرامي دقت کنيد که اسامي اين گارانتي ها بدون هيچ پسوند و پيشوندي نوشته مي شود.از آنجا که در بازار ايران اغلب گارانتي هاي تقلبي از اين اسمها تقليد مي کنند توجه به اين نکته خيلي مهم هست که اسمها دقيق باشند. شرکت "پارس کامتل" ، شرکت "پارس نيکاتل" ، شرکت "پارس سيتادل" و شرکت "پارس تلون".اين شرکتها نمايندگي هاي رسمي سوني اريکسون در ايران هستند.

سامسونگ :

گوشی های شرکت سامسونگ ساخت کشور کره هستند و با گارانتی شرکت "پارس مايکروتل" می توانید خریداری کنید...
دوستان توجه داشته باشید که نمونه های چینی این گوشی ها نیز در بازار ایران یافت می شود.

موتورولا :

گوشي هاي موتورولا اکثرا ساخت چين و بعضا ساخت اندونزي يا سنگاپور و در هر 3 مورد تحت ليسانس کمپاني موتورولا آمريکا هستند. و فقط با گارانتی شرکت های "پارس کامتل" و "فيتکو" در بازار ایران موجود می باشند ...

توضیحاتی در مورد گارانتی های متفرقه :

شرکت هایی همچون خدمات پارسه ، پرشین اتصلات ، نیا و دهها شرکت مشابه ديگر که با اسم هاي مختلف اقدام به ارائه خدمات مي کنند شرکت هائي هستند که از اتحاديه صنف دستگاه هاي مخابراتي اقدام به کسب مجوز براي ارائه خدمات کرده اند. دوستان توجه داشته باشید که اين شرکت ها براي ارائه خدمات خود پول مي گيرند.به عبارتي اين شرکت ها خدمات خود را به صورت رايگان انجام نمي دهند. نکته قابل ذکر دقت در مورد وجود دفاتر خدمات اين گارانتي ها است. چرا که برخي از اسم ها به نام گارانتي وجود دارند که وجود خارجي ندارند.تنها مزيت اين گارانتي ها نسبت به گارانتي هاي اصلي قيمت مناسب آنها مي باشد

سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۱، ۱۳۸۹

تظاهر كن ازم دوری


سراب رد پای تو
كجای جاده پيدا شد
كجا دستاتو گم كردم
كه پايان من اينجا شد

كجای قصه خوابيدی
كه من تو گريه بيدارم
كه هر شب هرم دستاتو
به آغوشم بدهكارم

تو با دلتنگيای من
تو با اين جاده همدستی
تظاهر كن ازم دوری
تظاهر می كنم هستی

تو آهنگ سكوت تو
به دنبال يه تسكينم
صدايی تو جهانم نيست
فقط تصوير می بينم

يه حسی از تو در من هست
كه می دونم تو رو دارم
واسه برگشتنت هرشب
درا رو باز ميذارم

یکشنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۸۹

آیا شکل خوابیدن ما، می‌تواند حاوی اطلاعاتی در مورد شخصیت ما باشد؟

آیا شکل خوابیدن ما، می‌تواند حاوی اطلاعاتی در مورد شخصیت ما باشد؟

این ایده که موقعیت بدن حین خواب و شخصیت به هم ربط دارند، چیز تازه‌ای نیست. روانکاوان از دیرباز در پی اثبات چنین چیزی بودند و چنین ارتباطی به خوبی با تئوری رؤیای فروید سازگار است.

فروید باور داشت که وقتی به خواب می‌رویم، ما با ناخودآگاه خود که حاوی امیال ناخوشایند و ناخواسته‌مان است، تنها می‌مانیم، امیال و خواسته‌هایی که نمی‌خواهیم به صورت ارادی به آنها فکر کنیم. کارکرد رؤیا این است که امیال را به صورت نمادین و قابل قبول‌تری به ما عرضه کند.

فروید عقیده داشت که رؤیاها در حکم «مسیر شاهانه‌ای به سوی ناخودآگاه» هستند. بر اساس تئوری فروید، شخصیت ما تا حد زیادی انعکاس، چگونگی مدیریت و دفاع ما علیه امیال ناخواسته‌مان است.

فروید در حین بعضی از جلسات روانکاوی، از بیمارانش می‌خواست که در برابر او راحت باشند و به آرامی در موقعیتی که راحت هستند و معمولا در هنگام خواب به خود می‌گیرند، در بستر دراز بکشند و بعد از روی نحوه آرام گرفتن بیمارانش، به عنوان یکی از شاخص‌های ارزیابی شخصیت استفاده می‌کرد.

یکی از اشخاصی که کتابی در این زمینه تألیف کرده است، دکتر ساموئل دانکل است، او که یک روانپزشک مقیم نیویورک است، کتابی با عنوان «موقعیت‌های خواب: زبان شبانه بدن» نوشته است. در این کتاب او نوشته است که موقعیتی که در شب به بدنمان هنگام خواب می‌دهیم، بازتابی از کارها و چالش‌های روزانه‌مان است.

البته چیزهایی که تا اینجا برایتان نوشتم، زاویه دیدی روانشناسان را نشان می‌دهد، اگر از پزشکان دیگر مثلا از یک جراح مغز و اعصاب در مورد موقعیت خواب بپرسید، به احتمال زیاد چیزی که به شما خواهد گفت این است: بهترین موقعیت خواب، خوابیدن به پشت است. در این حالت سرتان باید کمی بالاتر از بدنتان قرار بگیرد و زاویه‌ای ۱۰ تا ۳۰ درجه‌ای با بدنتان داشته باشد. در این وضعیت بیشترین مقدار خون به مغزتان می‌رسد و تنفس بهتری خواهید داشت. بهتر است پاها هم کمی بالاتر از تنه قرار بگیرند.

از دید پزشکان، خوابیدن روی شکم اصلا خوب نیست، چون اعضای داخلی را تحت فشار قرار می‌دهد و ثابت شده است که کسانی که عادت دارند دمر بخوابند، بیشتر از دیگران دچار درد گردن و کمر می‌شوند.

اما «کریس ایدزیکوفسکی» که مدیر سرویس ارزیابی و مشاوره خواب است، اخیرا با بررسی شکل خواب یک هزار نفر، شش وضعیت شایع‌تر خواب را با اشکال شخصیتی مختلف مرتبط کرده است.

۱- شکل جنینی: ۴۱ درصد افراد، در هنگام خوب، شکل جنینی به خود می‌گیرند. زن‌ها دو برابر مردها، دوست دارند که در این وضعیت به خواب بروند. این اشخاص برون‌گرا و در عین حال حساس هستند. ممکن است خجالتی باشند، اما زود صمیمی و خودمانی می‌شوند.

۲- افرادی که به پهلو می‌خوابند، در حالی که دست‌ها و پاهایشان کشیده است. این افراد غالبا اجتماعی هستند، آنها آسان‌گیر هستند و زود اعتماد می‌کنند و حتی در مواردی ساده‌لوح هستند. ۱۵ درصد افراد در چنین وضعیتی می‌خوابند.

۳- این افراد هم به پهلو می خوابند، ولی عادت دارند درستهایشان را در هنگام خواب در جلوی بدنشان بگیرند. ۱۳ درصد افراد در هنگام خوب این شکل را به خود می‌گیرند. این افراد، غالبا روشنفکر و در عین حال بدگمان و مشکوک هستند. آنها وقتی تصمیمی بگیرند، در پی گرفتن آن، ثابت‌قدم هستند.

۴- افرادی که به پشت می‌خوابند و اصطلاحا وصعیت سرباز به خود می‌گیرند. ۸ درصد افراد دوست دارند، در این وضعیت به خواب بروند. این افراد غالبا آرام و خوددار هستند و از هیاهو پرهیز می‌کنند و دوست دارند خود و دیگران را به استانداردهای بالاتری برسانند. البته آنها در عین حال، احتمال دارد که در هنگام خواب خر و پف کنند.

۵- افرادی که دمر می‌خوابند و دستشان را زیر بالش می‌گیرند یا بالش را بغل می‌کنند. ۷ درصد افراد در هنگام خوابع دمر می خوابند. آنها عجول و بی‌پروا هستند و از انتقادهایی در مورد آنها می‌شود، استقبال نمی‌کنند.

۶- موقعیت ستاره دریایی، افرادی که به پشت می خوابند، دستهایشان را بالا می‌گیرند و نزدیک سر و بالش می‌برند. ۵ درصد افراد این موقعیت را دوست دارند. این افراد شنونده‌های خوبی هستند و یاری‌رسان دیگران هستند، آنها دوست ندارند که در مرکز توجه دیگران قرار بگیرند. آنها بیشتر از دیگران، احتمال دارند که خر و پف کنند و بیشتر از بقیه دچار اختلال خواب می‌شوند.

- تنها، ۵ درصد افراد در شب‌های مختلف، موقعیت خواب متفاوت اختیار می‌کنند و بقیه در همه شب‌ها، یکسان می‌خوابند.

- تنها ۱۰ درصد افراد، در هنگام خواب، همه بدن را با پتو می‌پوشانند و سایر مردم، عضوی از بدن مثلا یک دست، یک پا یا هر دو پا را بیرون پتو می‌گذارند.